تبلیغات
غنچه های زیبا - مطالب آبان 1394
درباره وبلاگ

با سلام
این وبلاگ برای استفاده اولیا و دانش اموزان غنچه های زیباست
ازمون ها تمرینات ادینه و تکالیف فرزندان خود را دراین وبلاگ ببنید
شما میتوانید تکالیف و ازمون های مختلف را در وبلاگ غنچه های زیبامشاهده نمیایید
مینوعظیمی معلم کلاس اول ابتدایی
مدیر وبلاگ : مینو عظیمی
نویسندگان
نظرسنجی
وبلاگ راچگونه ارزیابی کردید؟







جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :
غنچه های زیبا
شنبه 30 آبان 1394 :: نویسنده : مینو عظیمی       
آموزش نشانه  ر  با شعر

                     

         اَبر            باران          زَنبور

                      ر                    

کودک خوب و نازم                        من سرسره می سازم


شکل سرسره دارم                       در سر  نقطه  ندارم


در همه جا می آیم                        کشیده است صدایم

در اول  رام هستم                          در آخر  ابر  هستم     






نوع مطلب : آمو زش الفباباشعر، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
شنبه 23 آبان 1394 :: نویسنده : مینو عظیمی       

امروز درزنگ اول تدریس نشانه ی س انجام شد

   غیرآخر، س  آخر

 

باتکراروتلفظ این نشانه  در جدول ترکیب صدا قرار می گیرد

هر نشانه ای راکه آموزش داده می شود باید در جدول ترکیب صداقراربگیرد. ترکیب وصداکشی شود وکلمه ساخته شود.

 

س+ ا= سا       سا مثل اساس

 

س+,  = س,      مثل سبد

 

دانش آموز باید بااین دوصدانشانه ی مورد نظر راباانگشتان دست صداکشی نماید وکلمه بسازد وکلمه رابخش کند وصداکشی کند.

 

روخوانی درس راتمامی دانش آموزان انجام دادند.

 

تصاویر زیبای دانش آموزانم در زنگ فارسی درصفحه ی اینستاگرام

ghonchehayeziba رامشاهده کنید.


 





نوع مطلب : زنگ فارسی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
شنبه 23 آبان 1394 :: نویسنده : مینو عظیمی       

آموزش نشانه ی ﺳ ، س باشعر


                              

نرگس                                                             سبد


   غیرآخر، س  آخر


سبد سبد گل یاس

بچه های زرنگ کلاس

نگاه کنید ﺳ ، س هستم

من س آخر هستم

همیشه آخر هستم

دوستم   غیر آخر

هیچ وقت نمیاد آخر






نوع مطلب : آمو زش الفباباشعر، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
سه شنبه 19 آبان 1394 :: نویسنده : مینو عظیمی       

تکالیف امروز سه شنبه  دیروز به دانش آموزان داده شده است .

هم چنین نمونه سوالات فارسی که درسایت نوشته شده است رابرای تمرین به دانش آموز خود دهید تاانجام دهد.

 

برای فردا اردوی پارک پردیسان فقط دانش آموزان دفتر مشق همراه داشته باشند.( انشاالله درصورت مساعد بودن هوا)

درغیر این صورت برنامه ی روز چهارشنبه راهمراه داشته باشند.

 

املا هر روز گفته شود.

 

-----------------------------------------------------------------------------

برنامه ی آزمون آبان ماه

 

دوشنبه 25/8/  94                        ریاضی ( از نگاره ی 1 تاآخر نگاره ی 7)

 

سه شنبه 26/8/                                                       نقاشی

 

چهارشنبه 27/8/                                علوم

 

شنبه30/8/                                        فارسی( بنویسیم) نمونه ی آن مانند سوالاتی است که داده شده است.

یک شنبه  1/9/                         ا           قرآن ( حفظ سوره - پیام های قرآنی - وتصاویر مرتبط با

پیام های قرآنی

 

دوشنبه 2/9/                                         املا  تاآخر درس   او   و  

-----------------------------------------------------------------------------------------

برنامه فقط جهت اطلاع اولیا می باشد ونیازی نیست .

---------------------------------------------------------------------------------------

 





نوع مطلب : اطلاع رسانی کلاس، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
سه شنبه 19 آبان 1394 :: نویسنده : مینو عظیمی       

فراموش نکنیم که هرانسانی آموزش پذیر است امابرهرشخص زمان متناسبی نیاز است.

 

راهکار برای غلبه برضعف دردیکته

 

- تمرین زیاد برروی جدول صداها

-روخوانی از کلمات درس

-نوشتن همراه باصداکشی

-ترکیب نشانه ها وساختن کلمات

- تعداد 30 کلمه که تاکنون خوانده ایم راروی تابلو بنویسد وبلند بخواند

مثلا برای نوشتن باران ابتدا بنویسد(با) وقتی خواند (ر) رااضافه کندحالا بخواند (بار) سپس (ا)تاشود ( بارا)از روی دوبخش آن بخواندبا+ را( بارا) ودرآخر (ن) رابیفزاید تاشود باران واز روی آن چند باربخواند

-دیکته ی دانش آموز به اولیا /وگاها اولیا کلماتی رابه عمد اشتباه بنویسند ودرآخر دانش آموز هنگام تصحیح دیکته ومتوجه شدن غلط درست آن راحتمابنویسد

- درپایان هر مشق روخوانی کند ( چندین بار)

-خود دانش آموز به خودش دیکته بگوید مثلا روی تابلو 20 یا30 کلمه بنویسد چندین بار روخوانی کند ووقتی کلمات چه از لحاظ دیداری ویاشنیداری جاافتاد تابلو راپاک کند وهمان کلمات رابه خودش دیکته بگوید.

- دانش آموز درمنزل از تخته وایت برد استفاده کند برای هرنشانه ی که خوانده شده است کلمه بسازد. وباآن کلمه جمله بسازد.

 

موفق باشید






نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


( کل صفحات : 4 )    1   2   3   4